Κάρτα Αναπηρίας – Συχνές ερωτήσεις

#Κάρτα_Αναπηρίας – Συχνές ερωτήσεις

ΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ;
Κάρτα Αναπηρίας δικαιούνται όλα τα άτομα με αναπηρία, με συνολικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%.
ΠΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΡΤΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;
Προβλέπονται οι ακόλουθοι τύποι Κάρτας Αναπηρίας:
  • (α) εκτυπώσιμο έγγραφο (όπως τα πιστοποιητικά εμβολιασμού)
  • (β) σε ψηφιακή μορφή στην εφαρμογή Gov.gr Wallet (ώστε να έχετε την Κάρτα στο κινητό σας)
  • (γ) πλαστική ψηφιακή κάρτα (προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη)
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΩΣ ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ;
Στην Κάρτα Αναπηρίας όλων των τύπων δεν αναγράφονται τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα σας (δεν αναγράφονται δηλαδή πληροφορίες για την αναπηρία σας), πέραν των ειδικών σημάνσεων που προβλέπονται (σήμανση κλιμακίου αναπηρίας και σήμανση περί ανάγκης συνοδού).
ΠΟΙΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ;
Η Κάρτα Αναπηρίας, με την επίδειξή της από τον δικαιούχο της και την ψηφιακό έλεγχο εγκυρότητάς, αποδεικνύει την ταυτότητα του κατόχου της, την ιδιότητα του ως ατόμου με αναπηρία και το κλιμάκιο ποσοστού αναπηρίας που του έχει αναγνωριστεί.
Οι κάτοχοι Κάρτας Αναπηρίας μπορούν με την επίδειξη της:
  • να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού και να απολαμβάνουν κάθε απαιτούμενη διευκόλυνση
  • να την χρησιμοποιούν ως δικαιολογητικό αντί της Γ.Α.Π.Α. για τα αναγραφόμενα σε αυτήν δεδομένα.
Στο επόμενο στάδιο, σταδιακά θα ενσωματώνονται παροχές στην Κάρτα. Για κάθε νέα παροχή που θα ενσωματώνεται στην Κάρτα, θα ενημερώνεστε στα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει στο σύστημα.
Η Κάρτα θα αφορά τις παροχές που απολαμβάνονται με την φυσική παρουσία του κατόχου της.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ. ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΟΥ;
Όχι. Ο κάθε πάροχος ορίζει ποια δικαιολογητικά αναπηρίας δέχεται. Απλώς επιπλέον αυτών που ήδη δεχόταν, θα πρέπει υποχρεωτικώς να δέχεται και την Κάρτα Αναπηρίας, για τα δεδομένα που αναγράφονται σε αυτήν.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ;
Μπορείτε είτε (α) να κάνετε αίτηση στο karta.epan.gov.gr, ώστε θα παραχθεί σχετικό έγγραφο το οποίο μπορείτε να τυπώσετε, είτε (β) μέσω της εφαρμογής wallet.gov.gr, ώστε θα έχετε την Κάρτα στο κινητό σας τηλέφωνο.
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ KARTA.EPAN.GOV.GR; ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ;
Εισέρχεστε με τους ατομικούς κωδικούς taxisnet. Δεν χρειάζεστε κανένα δικαιολογητικό. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα βήματα στο εγχειρίδιο χρήσης που είναι αναρτημένο στο site.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΩΔΙΚΟΥΣ TAXISNET. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΡΤΑ;
Θα πρέπει να εκδώσετε ΑΦΜ και κωδικούς taxisnet, προκειμένου να μπορούν να αντληθούν διαλειτουγικώς τα στοιχεία σας, ώστε να εκδοθεί η Κάρτα.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;
Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Κοινότητας της περιοχής σας για να υποβάλουν εκεί την αίτησή σας. Στο Κέντρο Κοινότητας μπορεί να απευθυνθεί είτε ο ίδιος το άτομο με αναπηρία, είτε πρόσωπο που νομίμως το εκπροσωπεί (γονέας ανηλίκου, άτομο που έχει την δικαστική επιμέλεια ανηλίκου ανάδοχος, δικαστικός συμπαραστάτης, επίτροπος, εξουσιοδοτούμενος). Θα πρέπει να προσκομίζετε την ταυτότητα του αιτούντος και του εκπροσώπου του και τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο προσερχόμενος πράγματι εκπροσωπεί νομίμως τον αιτούντα, και να γνωρίζετε τον ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ του αιτούντος.
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ WALLET.GOV.GR;
Σύντομα θα είναι διαθέσιμη η σχετική εφαρμογή.
ΠΟΤΕ ΛΗΓΕΙ Η ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ;
Η Κάρτα Αναπηρίας λήγει στο συντομότερο από τα ακόλουθα χρονικά σημεία:
  • (α) για τους ανήλικους, πέντε χρόνια από την έκδοσή της και όχι πέραν της ημερομηνίας ενηλικίωσης
  • (β) για όσους διαθέτουν πιστοποίηση αναπηρίας με ισχύ εφ’ όρου ζωής, δέκα χρόνια από την έκδοσή της, για όσους διαθέτουν πιστοποίηση αναπηρίας με ισχύ έως ένα έτος, κατά την λήξη της πιστοποίησης και σε κάθε άλλη περίπτωση, έξι μήνες μετά την λήξη της πιστοποίησης.
ΕΛΗΞΕ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Μπορείτε να αιτηθείτε την εκ νέου έκδοση Κάρτας, με τις ίδιες διαδικασίες και υπό τις ίδιες προϋποθέσεις.
ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ;
Εφόσον εξακολουθεί να είναι σε ισχύ, μπορείτε απλώς να μπείτε στο site και να ξανατυπώσετε το έγγραφο.
ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΤΟΝ ΑΜΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Είτε καταχωρήσατε λανθασμένο ΑΜΚΑ, οπότε πατήστε «επιστροφή» και καταχωρήστε εκ νέου τον σωστό ΑΜΚΑ, είτε το Μητρώο ΑΜΚΑ έχει λανθασμένα στοιχεία. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε είτε (α) στα ΚΕΠ, είτε (β) στον e-ΕΦΚΑ για αλλαγή των στοιχείων σας.
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΛΑΘΟΣ / ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ τι ισχύει για κάθε δεδομένο και πώς μπορεί να διορθωθεί.
ΕΧΩ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΠΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχετε καταχωρηθεί στο Ψηφιακό Μητρώο Ατόμων με Αναπηρία και τούτο διότι η πιστοποίησή σας είτε έχει εσφαλμένα στοιχεία ταυτοποίησης είτε δεν έχει κατάλληλη ψηφιακή τυποποίηση. Θα πρέπει να υποβάλετε αίτημα αναθεώρησης της πιστοποίησής σας, ώστε να καταχωρηθούν σωστά τα δεδομένα της. Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα εδώ. Η αναθεώρηση δεν απαιτεί καταρχάς εξέτασή σας από την Επιτροπή του ΚΕΠΑ.
ΕΧΩ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΦΟΡΕΑ (ΠΛΗΝ ΚΕΠΑ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΡΤΑ. ΓΙΑΤΙ;
Η Κάρτα εκδίδεται για τα άτομα που είναι καταχωρημένα στο Ψηφιακό Μητρώο Ατόμων με Αναπηρία. Προς το παρόν στο Μητρώο αυτό έχουν διαθέσει δεδομένα μόνο το ΚΕ.Π.Α.. Θα μπορέσετε να εκδώσετε Κάρτα δυνάμει των πιστοποιήσεων άλλων φορέων, όταν οι πιστοποιήσεις αυτές διατεθούν ψηφιακά στο Μητρώο Ατόμων με Αναπηρία. Εάν εν τω μεταξύ έχετε και πιστοποίηση ΚΕΠΑ, η Κάρτα θα εκδοθεί με τα στοιχεία αυτής.
ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;
Η φωτογραφία είναι απαραίτητη ώστε η Κάρτα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μέσο ταυτοποίησης. Δηλαδή δεν θα χρειάζεται μαζί με την Κάρτα να επιδεικνύεται και αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Θα πρέπει να βγάλετε φωτογραφία μέσω της εφαρμογής MyPhoto για πολίτες. Όταν εκδοθεί, θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για Κάρτα.
ΕΧΩ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΩ;
Θα πρέπει να εκδώσετε νέα φωτογραφία μέσω της εφαρμογής MyPhoto για πολίτες. Ακολούθως θα ακυρώσετε την υφιστάμενη Κάρτα σας και θα αιτηθείτε την έκδοση νέας Κάρτας.
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ;
Δεν είναι υποχρεωτικό να δηλώσετε στοιχεία επικοινωνίας. Αν πάντως τα καταχωρήσετε, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για (α) την διανομή της Κάρτας Αναπηρίας, (β) την ενημέρωσή σας για την λήξη της Κάρτας, (γ) για την ενημέρωσή σας για την προσθήκη παροχών και σημάνσεων σε αυτήν και (δ) για την ενημέρωσή σας για αυτόματη επικαιροποίηση των στοιχείων της Κάρτας σας.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ;
Μπείτε στο site με κωδικούς taxisnet και επιλέξτε «αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας»
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ «Σ» ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;
Το σύμβολο αυτό υποδεικνύει ότι ο κάτοχός της χρειάζεται συνοδό, για τους σκοπούς της Κάρτας Αναπηρίας. Το σύμβολο αυτό απονέμεται:
  • (α) στους ανηλίκους για το χρονικό διάστημα μέχρι την ενηλικίωσή τους
  • (β) στα άτομα που χρήζουν συμπαράστασης ετέρου προσώπου / τελούν σε απόλυτη αναπηρία
  • (γ) στους δικαιούχοι Προσωπικού Βοηθού του ν.4837/2021
  • (δ) στα άτομα που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 16 του ν.1798/1988
  • (ε) στα άτομα με κινητική αναπηρία με ποσοστό αυτής τουλάχιστον 67%
  • (στ) στα άτομα με ψυχική αναπηρία με ποσοστό αυτής τουλάχιστον 80%
  • (ζ) στα άτομα με οπτική αναπηρία με ποσοστό αυτής τουλάχιστον 80%
  • (η) στα άτομα με απόλυτη αναπηρία όρασης
  • (θ) στα άτομα με νοητική υστέρηση (ICD-10: F70-F79), ή με χρωμοσωμικές ανωμαλίες (ICD-10: Q90-Q99), ή ειδικές μικτές αναπτυξιακές διαταραχές (ICD-10: F83), ή διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ICD-10:F84) ή άλλες διαταραχές της ψυχολογικής ανάπτυξης (ICD-10: F88) ή διάφορες διαταραχές της ψυχολογικής ανάπτυξης (ICD-10: F89), με ποσοστό αναπηρίας οποιαδήποτε από αυτές τουλάχιστον 50%
  • (ι) στα άτομα με επιληψία (ICD-10: G40) με ποσοστό αυτής της αναπηρίας τουλάχιστον 80%.
Αρχικώς το «Σ» θα αποτυπωθεί στις Κάρτες Αναπηρίας των ανηλίκων. Σύντομα θα διατίθεται και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Θα ενημερωθείτε σχετικώς στα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει.
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΥΝΟΔΟΣ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΡΤΑ;
Όχι. Όποιος/α και αν σας συνοδεύει, εφόσον η Κάρτα σας έχει σημανθεί με «Σ» και πρόκειται για παροχή που ο πάροχος απονέμει και στον συνοδό, θα δικαιούται και αυτός την παροχή, με τον τρόπο που ορίζει ο πάροχος.
ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ «Σ», ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Αρχικώς το «Σ» θα αποτυπωθεί στις Κάρτες Αναπηρίας των ανηλίκων. Σύντομα θα διατίθεται και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Θα ενημερωθείτε σχετικώς στα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ»;
Προκειμένου να προφυλαχθούν να ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας, στην Κάρτα Αναπηρίας δεν αναγράφεται το συνολικό ποσοστό αναπηρίας. Αντί αυτού οι Κάρτες σημαίνονται ως εξής:
  • σήμανση «I» για όσους έχουν συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 50% έως και 66%
  • σήμανση «II» για όσους έχουν συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 67% έως και 79%
  • σήμανση «III» για όσους έχουν συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω.
ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΚΑΡΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΜΟΥ;
Ήδη με το αναγραφόμενο κλιμάκιο αναπηρίας, η Κάρτα θα πρέπει να γίνεται δεκτή ως δικαιολογητικό για το αναγραφόμενο κλιμάκιο. Αν για παράδειγμα μια παροχή απονέμεται σε όσους έχουν συνολικό ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ο πάροχος θα πρέπει να δέχεται όλους όσους έχουν Κάρτα με σήμανση κλιμακίου Αναπηρίας ΙΙ ή ΙΙΙ.
ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΚΑΡΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΠΑΘΗΣΗ ΜΟΥ;
Στην Κάρτα δεν αναγράφονται στοιχεία παθήσεων, προκειμένου να προφυλάσσονται τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα σας. Στο επόμενο διάστημα η Κάρτα θα αρχίσει να συνδέεται με εξειδικευμένες παροχές. Στο στάδιο αυτό θα εξασφαλιστεί ότι ηλεκτρονικά ο πάροχος θα μπορεί να δεί -όχι την πάθησή σας- αλλά μόνον εάν έχετε μια από τις παθήσεις που έχει ορίσει ως προϋπόθεση για την απονομή της παροχής του για την οποία υποβάλλετε αίτημα.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ. ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΩ;
Μπείτε στο site με κωδικούς taxisnet και επιλέξτε «Η Κάρτα μου» και ακολούθως «ακύρωση κάρτας».
ΠΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ;
Η Κάρτα Αναπηρίας ακυρώνεται
  • (α) αυτοδίκαια με τον θάνατο του δικαιούχου
  • (β) αυτοδίκαια με την δήλωση του κατόχου της περί απώλειάς ή φθοράς της (αφορά μόνο την πλαστική κάρτα)
  • (γ) οποτεδήποτε με αίτηση του δικαιούχου.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ;
Προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη τέτοια κάρτα. Θα ενημερωθείτε σχετικώς στα στοιχεία επικοινωνίας σας, όπως τα δηλώσατε στο site.
ΠΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;
Η Κάρτα, σε όλες τις μορφές της, αποτελεί έγγραφο κατά την έννοια του του άρθρου 27 του ν.4727/2020. Η εγκυρότητα κάθε Κάρτας μπορεί να επιβεβαιωθεί μέσω των προβλεπόμενων διαδικασιών στην εφαρμογή «Έλεγχος εγκυρότητας εγγράφων gov.gr»
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΜΕΑ;
Όχι. Το Δελτίο Στάθμευσης ΑμεΑ εξακολουθεί να υπάρχει και δεν αντικαθίσταται από την Κάρτα Αναπηρίας.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΜΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ;
Όχι. Οι θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ απευθύνονται μόνο στους κατόχους του Δελτίου Στάθμευσης ΑμεΑ.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΡΤΑΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ;
Στο Υποσύστημα της Κάρτας Αναπηρίας, καθώς και όλα τα συστήματα, υποσυστήματα και μητρώα της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας ικανοποιούν, όπως προβλέπεται ρητώς στο ν.4961/2022, στο ακέραιο το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων.